Aşağıdaki videoyu hatırlayanlarınız vardır. Bana göre çok iyi bir reklam çalışmasıydı. Aradan yaklaşık 20 sene geçmesine rağmen hala dilimde.
https://www.youtube.com/watch?v=4Llnnx9SeOU
Gece gece dilime takıldı, paylaşayım dedim.
Bir adam vardı canı sıkılan
11
●504
- 13-09-2023, 23:40:24Bunun "Bir Fener vardı, canı sıkılaaan" versiyonu ve animasyonlu hali vardı...
- 13-09-2023, 23:42:52bence bugüne kadar gelmiş geçmiş en iyi reklam Ceza'nın Milliyet reklamıdır.
düzenli olarak her yıl aklıma geldikçe açıp dinlerim.
ve hâlâ gerçekliğini koruyan bir reklam
https://www.youtube.com/watch?v=5gjoLHhCSQ8 - 13-09-2023, 23:45:32Başlıktan aklima geldi bu reklam ondan girdim cidden oymuş

SIKINTI GİTTİİ 😁😁 - 13-09-2023, 23:47:21Selam olsun,
Takılacak tabi.
Büyüdüğümüz döneme uygundu.
Çocukluğunu şununla geçen neslin takıldığı reklamlar bile belli
https://www.youtube.com/watch?v=ldff__DwMBc
