melodiden dolayı aklımızda hocam. maalesef şimdiki reklamlar bile çöp.

şahan'ın da bi reklamı vardı, atm'nin içine girip millete para falan uzatıyordu. o da turkcell reklamıydı galiba çıkmadı aklımdan yıllardır.