• 13-09-2023, 23:39:12
    #1
    Bütün ümidim gençliktedir
    Aşağıdaki videoyu hatırlayanlarınız vardır. Bana göre çok iyi bir reklam çalışmasıydı. Aradan yaklaşık 20 sene geçmesine rağmen hala dilimde.


    https://www.youtube.com/watch?v=4Llnnx9SeOU


    Gece gece dilime takıldı, paylaşayım dedim.
  • 13-09-2023, 23:40:24
    #2
    Bunun "Bir Fener vardı, canı sıkılaaan" versiyonu ve animasyonlu hali vardı...
  • 13-09-2023, 23:40:49
    #3
    Kurumsal Üye
    Şimdi de benim hafızama kazındı iyi mi
  • 13-09-2023, 23:41:03
    #4
    melodiden dolayı aklımızda hocam. maalesef şimdiki reklamlar bile çöp.

    şahan'ın da bi reklamı vardı, atm'nin içine girip millete para falan uzatıyordu. o da turkcell reklamıydı galiba çıkmadı aklımdan yıllardır.
  • 13-09-2023, 23:42:25
    #5
    Valla benim de aklıma gelir devamlı 😊
  • 13-09-2023, 23:42:52
    #6
    bence bugüne kadar gelmiş geçmiş en iyi reklam Ceza'nın Milliyet reklamıdır.
    düzenli olarak her yıl aklıma geldikçe açıp dinlerim.
    ve hâlâ gerçekliğini koruyan bir reklam


    https://www.youtube.com/watch?v=5gjoLHhCSQ8
  • 13-09-2023, 23:45:32
    #7
    Başlıktan aklima geldi bu reklam ondan girdim cidden oymuş

    SIKINTI GİTTİİ 😁😁
  • 13-09-2023, 23:47:21
    #8
    Selam olsun,

    Takılacak tabi.
    Büyüdüğümüz döneme uygundu.

    Çocukluğunu şununla geçen neslin takıldığı reklamlar bile belli


    https://www.youtube.com/watch?v=ldff__DwMBc