Rüyamda moderatör oluyordum :D - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Rüyamda moderatör oluyordum :D
21
●
1.156
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Rüyamda moderatör oluyordum :D
1
2
3
29-08-2023, 19:16:23
#10
Misafir
Sazlon adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Rüyaların tersi çıkar derler hocam
Bir gün elbet olur hocam. Yani olur değil mi
29-08-2023, 19:18:08
#11
Pipocu
Sonrası rüyalar.. rüyalar...
https://www.youtube.com/watch?v=BosniCMawNY
29-08-2023, 19:19:40
#12
tunatun
R10 u satin alırsın bı sonraki rüyanda 😁
29-08-2023, 19:20:56
#13
shijie
hulk gerçek olabilir mi?
29-08-2023, 19:21:52
#14
AzizTR
Bu forumda bir defa moderatör olmuştum. Dolndırıcı bir ajans yönetiyordu forumu, akabinde kendi sektörlerine rakip olunca; beni banlamışlardı
Coşkun Çetin aldıktan sonra Allah razı olsun açmıştı.
29-08-2023, 19:22:18
#15
Misafir
Libertia adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hulk gerçek olabilir mi?
Sen nası bi kralsın yaa
shijie
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
29-08-2023, 19:24:24
#16
Misafir
tunatun adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
R10 u satin alırsın bı sonraki rüyanda 😁
O kadar değilde bir turuncu nick alırım
29-08-2023, 19:27:29
#17
ahmetyigit
ayoft.com
tabirine bakmak lazım
29-08-2023, 19:32:46
#18
ByCaner
1
2
3
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler