Bu forumda bir defa moderatör olmuştum. Dolndırıcı bir ajans yönetiyordu forumu, akabinde kendi sektörlerine rakip olunca; beni banlamışlardı Coşkun Çetin aldıktan sonra Allah razı olsun açmıştı.