Anket Bitti mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 35
Bitti mi?
Bitti
%45,71 (16 Oy)
Bitmeyecek
%54,29 (19 Oy)
  • 25-08-2023, 11:20:16
    #1
    Temmuz ayında bitecek diyorlardı. Noldu o iş? Hiç açıklama yok bu konuyla ilgili.
  • 25-08-2023, 11:22:06
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Faizi %25 yaptıklarına göre pek bitemedi.
  • 25-08-2023, 11:22:31
    #3
    umarım şakadır
  • 25-08-2023, 11:24:22
    #4
    bitmedi hocam gizli maddeler var. 2023'de bitecek denmesi de aslında bir nevi gizli maddelerin getirdiği bir durumdu. Ne zaman bitecek malesef onu da açıklayamıyoruz.
  • 25-08-2023, 11:25:34
    #6
    Beni kimse arayıp öyle bi bilgi vermedi, öyle bir şey olsa haber ederlerdi sanıyorum. En kötü whatsappdan yazarlardı.
  • 25-08-2023, 11:28:12
    #7
    🚀 CHATGPT MEVCUT ✅
    Şaka yapıyorum desenize.
  • 25-08-2023, 11:28:50
    #8
  • 25-08-2023, 11:29:32
    #9
    Lozan anlaşmasının çok çok daha gizli bir maddesi olan zing zing maddesi tespit edildi. Bu anlaşmanın gizli maddesi Transdinyester ülkesinden çıktı. Dış güçlerin bir maşası olan Dimitri Kaklamanos lozan belgelerinin gizliliğini daha da iyi korumak için asıl belgeyi tiraspol da bir yere gömmüş ve şimdi zing zing maddesi hükümete belirtildi. Ortalık çok karışık bu maddeye göre aslında 2023 de değil 2053 de bitiyormuş bizi büyük tüfaya düşürdüler ama merak etmeyin 2023 e kadar bekledik 2053 e kadar da bekleyeceğiz ve o her şeyden değerli bor madenlerine kavuşabileceğiz.

    Ek; Buradan dış güçleri kınıyorum.