Anket Bitti mi?
Toplam Katılımcı Sayısı: 35
Bitti mi?
Bitti
%45,71 (16 Oy)
Bitmeyecek
%54,29 (19 Oy)
  • 25-08-2023, 11:31:42
    #10
    Vara gitti hocam bakalım
  • 25-08-2023, 11:33:42
    #11
    GencKimyasal adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Vara gitti hocam bakalım
    ofsaytmış hocam maddeleri kaçırmışlar 2053e uzatmalara gitti
  • 25-08-2023, 11:36:13
    #12
    Üyeliği durduruldu
    bitti .
    gerek kalmadı yani, zaten onların her istediği oluyor. türkiye güçlü bir ülke olmaması gerekiyor asya ve afrika da hakim olmaması için.
    netekim herkes kendi derdiyle meşgul .
  • 25-08-2023, 11:39:53
    #13
    İronidir umarım
  • 25-08-2023, 11:43:08
    #14
    Ciddi ciddi böyle saçmalıklara inanmıyorsunuzdur umarım.
    Ve umarım konu, şaka amaçlı açılmıştır.

    Lozan Antlaşması'nın süresi yoktur.
    Öyle gizli maddeler de yoktur.
    Maddelerin içerisinde "Türkiye, 2023'e kadar yeraltı kaynaklarından yararlanamaz" diye komik bir madde de yoktur.

    Lozan bugün bitmiş olsaydı; Türkiye, Suriye, İran, Ermenistan ve Yunanistan arasında yeniden toprak hakları başlardı.
    Ve hepsinin toprak talep ettiği ülke de biz olurduk.
    Yunanlar, Ege'yi tamamen almak için (Gökçeada, Bozcaada dahil) tüm yolu denerlerdi.

    Lozan sayesinde Türkiye, 1. Dünya Savaşı'nda yenik düştüğü için İtilaf Devletleri'ne tazminat ödemekten kurtuldu.
    Sadece Yunanistan'a savaş tazminatı olarak Karaağaç'ı verdi.
    Hatırlatmakta fayda var.
    Almanya bu tazminat ödemelerini yanlış hatırlamıyorsam 10 yıl önce bitirdi.
    Ve hâlâ Polonya yaklaşık 900 milyar Euro, Yunanistan ise 300-350 milyar Euro tazminat talep ediyor.

    Osmanlı'dan kalan borç yükü, Osmanlı'dan ayrılan devletler arasında pay edildi.
    Bu sıkıntıyı en iyi Ruslar bilir.
    Sovyetler'den kalan borçlar yüzünden ağır bir ekonomik kriz geçirmişlerdi.
    Son 15 yıldır Rusya nefes alabiliyor.

    Lozan, Türkiye Cumhuriyeti'nin bağımsızlığının sigortasıdır.
    Öyle süresi falan da yoktur.
  • 25-08-2023, 11:45:49
    #15
    Rimmose_99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bitmedi hocam gizli maddeler var. 2023'de bitecek denmesi de aslında bir nevi gizli maddelerin getirdiği bir durumdu. Ne zaman bitecek malesef onu da açıklayamıyoruz.
    Gizli madde diye birşey yok yıllarca halkı buna inandırdılar her sene şu sene uçuyoruz diye bir bahane sürüyorlar ortaya.


    https://www.youtube.com/watch?v=khhEAJjl7l0
  • 25-08-2023, 12:11:07
    #16
    Gelistir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gizli madde diye birşey yok yıllarca halkı buna inandırdılar her sene şu sene uçuyoruz diye bir bahane sürüyorlar ortaya.


    https://www.youtube.com/watch?v=khhEAJjl7l0
    yazdıklarımı ciddiye almadın umarım
  • 25-08-2023, 13:01:25
    #17
    Rimmose_99 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yazdıklarımı ciddiye almadın umarım
    Yazdıklarınızı ciddiye alacaklar için
  • 25-08-2023, 13:02:53
    #18
    Lozan bitti ama etkisi devam ediyor.