Aytuğu Uçurmuşlar :) - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Aytuğu Uçurmuşlar :)
66
●
2.045
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Aytuğu Uçurmuşlar :)
1
2
3
4
5
6
Son
17-02-2007, 21:47:37
#1
aLp3r
Misafir
Aytuğ geçmiş olsun canım 11c seni heykırlamış
11C TAKIMI TARAFINDAN HACKLENMİŞTİR
17-02-2007, 21:49:44
#2
CaLViN
aytuğ okuldan mı bunlar
17-02-2007, 21:50:13
#3
T3chn0
Misafir
php-nuke ne kadar güvenli olabilirdi ki...
17-02-2007, 21:51:08
#4
stfrld
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
el cok orjinal
arkadaslarinin eli heralde.11-c
17-02-2007, 21:53:00
#5
Cem1
.
17-02-2007, 21:53:47
#6
stfrld
siteye girenler ne yapar acaba
17-02-2007, 21:54:29
#7
aLp3r
Misafir
ama bunu yapanları kınıyorum çünkü benden önce davrandılar
Vaktim yok yoksa çok güzel index vardı elimde atcaktım
17-02-2007, 21:55:00
#8
anarschi
zuhaha süper yapmıslar lan aytuğ sana nah çekmişler..
neyse walla üzüldüm yha hackerlar lamzorlar işte.
17-02-2007, 22:03:10
#9
Webustad
Üyeliği durduruldu
stfrld adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
el cok orjinal
arkadaslarinin eli heralde.11-c
yaşı tutmuyo ki aytuğ 11. sınıfa gidemez.
1
2
3
4
5
6
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler