• 24-07-2023, 19:27:14
    #19
    Kurumsal PLUS
    Arkadaşlar belki at etidir?
  • 24-07-2023, 19:27:45
    #20
    Arkadaşlar herkes olumsuz konuşmuş ama abartılacak bir şey yok. Döner lobisi tarafından oyun oynanıyor ve fırsatçı dönerciler fiyatları yüksek tutuyorlar. Sağolsunlar bazı helal süt emmiş dönerci kardeşlerimiz bizleri düşünüyorda fırsatçılık yapmadan böyle fiyatlardan yenilebiliyor! Teşekkürler helal süt emmiş dönerciler, lanet olsun DÖNER LOBİSİ!
  • 24-07-2023, 19:30:36
    #21
    Hocam yediğin şeyi yedikten 24 saat sonra eğer halen hayattaysan buradan yazar mısın?
  • 24-07-2023, 19:31:10
    #22
    Afiyet olsun hocam
  • 24-07-2023, 19:31:37
    #23
    tavuk maliyeti 5 tl ekmek 5 tl ayran 5 tl içindeki baharat vs 5 tl desen maliyeti pişirme vs :20 tl yapar
    adam hayrına dağıtıyor sanırım
  • 24-07-2023, 19:50:21
    #24
    Siz yine iyisiniz ben 10 tl ye yedim. dürümün içinden bir ses geliyordu ama anlamadım
  • 24-07-2023, 19:53:19
    #25
    Rahmetli babamın olduğu kısma gidersen selam söyle özledim kendisini.
    Edit: Ben ananın olduğu kısma gidiyorum espirisi yapma bozuşuruz 🤣
  • 24-07-2023, 19:54:01
    #26
    Umarım at eşek eti falan değildir.
    O kadar ucuz bir yer görsem hemen uzaklaşırdım ordan =).
  • 24-07-2023, 19:56:05
    #27
    Telefonu 112 yi aramak için hazırda bekletin hocam ne olur ne olmaz