Arkadaşlar herkes olumsuz konuşmuş ama abartılacak bir şey yok. Döner lobisi tarafından oyun oynanıyor ve fırsatçı dönerciler fiyatları yüksek tutuyorlar. Sağolsunlar bazı helal süt emmiş dönerci kardeşlerimiz bizleri düşünüyorda fırsatçılık yapmadan böyle fiyatlardan yenilebiliyor! Teşekkürler helal süt emmiş dönerciler, lanet olsun DÖNER LOBİSİ!