Format Atayim Derken Hata İle Karşılaştım Flash bellege İso Dosyasını Kurdum Sonra Diskleri Sıfırladım Flash Bellege Attığım İşletim Sisteminde Hata Çıkmasınmı Dedim Bari Flash Diski Sıfırlayayım Sıfırladım Yeni Bir İşletim Sistemi Atmayı Unutup Eve Geldim Vee

Bazen Elime Yüzüme Bulaştırıyorum İşte 😀😀
