• 24-07-2023, 11:31:47
    #1
    Merhaba

    Format Atayim Derken Hata İle Karşılaştım Flash bellege İso Dosyasını Kurdum Sonra Diskleri Sıfırladım Flash Bellege Attığım İşletim Sisteminde Hata Çıkmasınmı Dedim Bari Flash Diski Sıfırlayayım Sıfırladım Yeni Bir İşletim Sistemi Atmayı Unutup Eve Geldim Vee



    Bazen Elime Yüzüme Bulaştırıyorum İşte 😀😀
  • 24-07-2023, 11:33:17
    #2
    Seviyorum bu yurdum insanlarını
  • 24-07-2023, 11:35:30
    #3
    Bunu kutlayın😁
  • 24-07-2023, 11:36:05
    #4
    Ofiste haykırdım teşekkürler
  • 24-07-2023, 11:38:05
    #5
    Takva adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Seviyorum bu yurdum insanlarını
    depresanz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunu kutlayın😁
    OmerGokkaya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ofiste haykırdım teşekkürler
    Bütün Suç Flash Bellekte 😀😀
  • 24-07-2023, 11:39:14
    #6
    Olur öyle şeyler, veri kaybı olmasın yeter