Anne , melekler uçar mı ? :o - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Anne , melekler uçar mı ? :o
4
●
161
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Anne , melekler uçar mı ? :o
15-05-2009, 18:43:57
#1
DarksPrince
Anne kız konuşurlar . Küçük kız annesine sorar ?
- Anne melekler uçar mı ?
-Uçar .
-Anne , bütün melekler uçar mı ?
-Evet.
-Peki bizim hizmetçi kız neden uçmuyor ?
Annesi şaşırır :
-Hizmetçi kız neden uçacakmış kızım.
-Babam konuşurken ona hep “MELEĞİM” diyorda.
15-05-2009, 19:51:31
#2
Cycl0ne
güzelmiş
15-05-2009, 21:37:10
#3
onehost.net
Backlink Hizmetleri
ehe iyiydi
17-05-2009, 19:40:50
#4
enes899
Üyeliği durduruldu
evet güzeldi.
17-05-2009, 19:47:36
#5
Fear
Üyeliği durduruldu
Güzelmiş
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler