• 20-07-2023, 13:20:46
    #1
    Moderatör alımı için hangi puan türü gerekli?
    SAY puanım yok fakat EA ve SÖZ puanım var. Sıralama etkili mi yoksa belli bir puan almamız tercih için yeterli mi?
    %90 burslu olursa özel tercih edebilirim.

    İnşallah 4 yıllık moderatörlük tutar..
  • 20-07-2023, 13:21:36
    #2
    Qui non proficit, deficit
    @BilalBayar;
  • 20-07-2023, 13:22:58
    #3
    TYT puanıyla kategori moderatörlüğü de gelebilir hocam
  • 20-07-2023, 13:24:24
    #4
    Qui non proficit, deficit
    eratalay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    TYT puanıyla kategori moderatörlüğü de gelebilir hocam
    Administrator için de Türkiye derecesi yapmak gerekiyor öyleyse
  • 20-07-2023, 13:26:37
    #5
    bence bu tercihlerle BAN FAKÜLTESİ ni kazanırsınız
  • 20-07-2023, 13:27:29
    #6
    RPSS 70 şartı var hocam ve mülakatlara da @Yeniceri; hocamız giriyor
  • 20-07-2023, 13:27:32
    #7
    sunucuoptimizasyon.com
    coşkuntyt puan türünden 550 puan gerekir
  • 20-07-2023, 13:29:41
    #8
    BaRBaRYaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence bu tercihlerle BAN FAKÜLTESİ ni kazanırsınız
    Neden öyle dediniz hocam
  • 20-07-2023, 13:33:13
    #9
    Kurumsal Üye
    pek tavsiye etmem. Torpil var

    geçen yıl Türkiye 2.si bile kategori mod. olamadı. Amcan varsa sok araya direk olursun.