Konu
R10 Moderatörlük Fakültesi Hakkında
20-07-2023, 13:24:24
#4
Sazlon
Qui non proficit, deficit
eratalay adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
TYT puanıyla kategori moderatörlüğü de gelebilir hocam
Administrator için de Türkiye derecesi yapmak gerekiyor öyleyse