• 11-07-2023, 16:24:28
    #1
    Şimdi şöyle düşündüm konuyu açsam mı açmasam mı diye aman aç gitsin dedim
    Her neyse şimdi dostlar herkesin borcu var her kes olmasada bir çoğumuz çalışma mücadelesi ekmek parasının peşinde amacımızı unuttuk niye yaşadığımızı ne için çalıştığımızı hayattaki asıl amacımızı unuttuk ihtiyaç sahiplerine destek olmayı unuttuk destek olanlara iyi davranmayı unuttuk en kısa tabir ile iyiliği unuttuk ben dahil kötüleşmeye başladık..


    Şimdi birileri çıkıp çözüm üret diyecek onlara cevabım yok haklısınız bu durumda tek suçlu benim kabul ediyorum hoşcakalın

    Edit : zenginlik tabirini kullandığım için iyi ve zengin insanlardan özür diyorum
  • 11-07-2023, 16:27:39
    #2
    Amaç ne anlamadım ben
  • 11-07-2023, 16:45:31
    #3
  • 11-07-2023, 16:49:16
    #4
    Paran varsa değerlisin yoksa değersizsin bu hayatta. Herkesin mottosu bu olmuş gerisi hikaye