• 07-07-2023, 22:05:21
    #1
    yok oglum öyle bir şey.

    pasif geliri sana kimse satmaz, sen kendin yaratırsın.

    dediydi dersin.
  • 07-07-2023, 22:07:07
    #2
    Konu açmak için konu açmak gibi birşey.
  • 07-07-2023, 22:09:38
    #3
    hayır biz r10 ahalisi olarak. umutlarımızın sömürülmesinden haz alıyoruz. biz satış konularına girdiğimizde kanıt önemli değil yeterki yalanla biz ikna olalım her türlü pasif gelire razıyız lütfen gerçekleri söylemeyin çünkü sizi kimse anlamayacak anlayan tayfa sadece pasif gelir sistemi satanlar
  • 07-07-2023, 22:13:04
    #4
    UmutER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu açmak için konu açmak gibi birşey.
    boş konulara da boş adamlar yazar
  • 07-07-2023, 22:16:41
    #5
    UmutER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Misal siz hocam 👌
    bana ''doğrudan'' hakaret ettiniz hocam
  • 07-07-2023, 22:17:30
    #6
    Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bana ''doğrudan'' hakaret ettiniz hocam
    Yok hocam o hakaret mi sayılır.
  • 07-07-2023, 22:18:15
    #7
    UmutER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok hocam o hakaret mi sayılır.
    yasal olarak değil ancak forum kuralları gereğince evet ve bu durumda cezalandırılmanız gerekecektir.
  • 07-07-2023, 22:20:12
    #8
    Bozdurma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yasal olarak değil ancak forum kuralları gereğince evet ve bu durumda cezalandırılmanız gerekecektir.
    Senin keyfine göre mi cezalandırılmamız lazım hocam.
  • 07-07-2023, 22:21:00
    #9
    UmutER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Senin keyfine göre mi cezalandırılmamız lazım hocam.
    uzatma.