• 07-07-2023, 10:26:17
    #1
    Sabaha ne güzel haberlerle uyandım. Tam sinirlenecektim aklıma şu güzel söz geldi.
    “ B*k içinde yaşamayı tercih ettiysen kokudan şikayetçi olmayacaksın”
  • 07-07-2023, 10:27:38
    #2
    Dijital Pazarlama Ajansı
    demokrosinini zararları. Her zaman senin değil, çoğunluğu tercihi neyse onun içinde yaşıyorsun
  • 07-07-2023, 10:33:16
    #3
    Tırkiyi yizyili, bika, gırıkırsa suvan ıkmık yiriz
  • 07-07-2023, 10:33:20
    #4
    son zam haberlerini okumadın sanırım, sabah kaltığından bu yana daha da fakirleştik.
  • 07-07-2023, 10:43:43
    #6
    Soğan ekmek yerim yinede reisten vazgeçmem (!)
  • 07-07-2023, 11:33:34
    #7
    uyanikkende olan oluyor 1 ayda %30 pump yapan para birimimiz var