• 20-06-2023, 10:24:58
    #1
  • 20-06-2023, 10:26:48
    #2
    En nefret ettiğim insan tipleri ki maalesef insanın sevmediği ot burnunun dibinde bitermiş derler. Siz anlayın.
    Çevremde o kadar çok var ki bu kişilerden maalesef her gün birlikte olmak zorundayım
  • 20-06-2023, 10:37:12
    #3
    Herbokolog kim, beş dakakda anlarım.
    O konuyu dahi bilmesem de bilirim.