• 16-06-2023, 19:00:43
    #10
    Adamında çok umrunda sanki istediği zaman girebilir 1 sene kayıp onun gibi birisi için sorun değil adam ülkeyi temsil ediyor onun için daha gururludur kesin aileside bu yüzden izin vermiştir yoksa aileside okumasını ister seneye tekrar gider sorun değil
  • 16-06-2023, 19:00:45
    #11
    Arda nın da çok seyindeydi. Umrunda. ))
  • 16-06-2023, 19:01:02
    #12
    Üyeliği durduruldu
    yakında üniversiteye bölüm getirecek tarzda futbol oynuyor kendi puanını oluşturur ne olacak
  • 16-06-2023, 19:01:14
    #13
    Madaxell adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yorumlar einstein kaynıyor
    yorumlar kategoriden daha çok güldürüyor hocam maksat okuyup eğlenmek
  • 16-06-2023, 19:03:18
    #14
    GreedMedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    yorumlar kategoriden daha çok güldürüyor hocam maksat okuyup eğlenmek
    Bazıları ciddi cevap verdiği icin dedim zaten
  • 16-06-2023, 19:08:24
    #15
    Ben mi kaçırıcam abi?
    • hkey
    hkey bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 16-06-2023, 19:10:57
    #16
    Tüh memur olamıycak ))
  • 16-06-2023, 19:12:02
    #17
    garibanın yüzü gülür mü be
  • 16-06-2023, 19:25:07
    #18
    Yorumların hepsini okudum ama bakış açılarını beğenmedim. Eğitim sadece para kazanmak için alınmaz. Devlet imkanları ile veyahut özel imkanlarla eğitim alınabilir fakat sınavlar tektir ve sadece devlet tarafından organize edilir. Futbolcu dahi olsa, böylesine yetenekli bir genç kardeşimin eğitim hayatına önem vermesini ve imkanları dahilinde devam etmesini umarım.
    Elbette her gün kalkıp okula gitmesini bekleyemeyiz ama hiç değilse açıktan okuyabilir.

    Ne yazık ki ülkemizin ekonomik koşulları sebebiyle insanlarımız "ihtiyacı yoksa neden okusun" mantığıyla düşünüyor. Bir örnekle kapanış yapayım;

    33 yaşındayım, gelir kaygım yok ve ben de hala okuyorum. Şuanki üni bittiğinde yeniden sınava girerek farklı bir bölümü tamamlamak istiyorum.