• 09-05-2009, 22:54:18
    #10
    Alıntı
    "Bilmiyordum yanlış yaptım PC bozuldu" demez. "Sinirlendim vurdum tekmeyi, bozuldu" der.
    aynı ben
  • 09-05-2009, 23:06:24
    #11
    Platin üye
    eski forum sitemdede vardı bu
  • 09-05-2009, 23:12:16
    #12
    Üyeliği durduruldu
    "Ayna önünde değil, web cam yardımıyla monitör önünde tıraş olur."

    Favorileri düzeltmiştim ayna yokken 8-)
  • 10-05-2009, 14:59:02
    #13
    ilmek istediği bir dosyayı Shift+Del kombinasyonu ile siler, geri dönüşüm kutusu kullanmaz, tükürdüğünü yalamaz
    bırakın erkeklıgı kullanmayın bu olayı bi ara butun resımlerı sılmıştım alıskanlıktan hehe
  • 10-05-2009, 20:55:32
    #14
    Hepsi bende mevcuttur
  • 10-05-2009, 21:05:26
    #15
    Antivirüsle, spyware ile uğraşmaz. Gerekirse format basar.
    Sistemi eski de olsa onu hor görmez, sahip çıkar. ( P4 1.6 , 128 SD Ram , 8 Mb ekran kartı ile yaşıyorum )
  • 10-05-2009, 21:08:01
    #16
    Eywallah İyimiş
  • 10-05-2009, 22:16:14
    #17
    Üyeliği durduruldu
    süpermiiş
  • 10-05-2009, 22:28:46
    #18
    Internet Explorer'ı bağrıma basmak gibi bir huyum yoktur. Aksine hiç kullanmam. Hatta nefret ederim. Diğerlerinin bir çoğu uyuyor sanırım