EuK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu da bi'şey mi Ataköy,metrobüs durağının orada "Bulutut kulaklık,maos 5 lira"
yine görürsem o amcayı foto çekerim
bulutut kulaklık iyi moral verdi