• 02-05-2009, 19:48:32
    #19
    Aslında netteki nickim SonKraL 'dı üye olurken sorun çıktı bu nickimde onay mesajı gelmedi bende hiç uğraşmadım yeni isimle üye olmuştum 5 yıldır kullanırım.
  • 02-05-2009, 20:02:21
    #20
    Üyeliği durduruldu
    Tasarım32 Ne olsun benim avatar kendi halinde
  • 02-05-2009, 23:17:43
    #21
    Üyeliği durduruldu
    ismim
  • 02-05-2009, 23:34:54
    #22
    avagado: meyve

    avatarı kendim yaptım, ilk tasarım ilk gözağrı
  • 02-05-2009, 23:38:02
    #23
    r10 İconunu kendi elim ile çizmiştim ve avatar halinde duruyor anlamı yok
  • 02-05-2009, 23:41:01
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ismim
  • 02-05-2009, 23:47:39
    #25
    Radmin bu konuya uğrasa da avatarının sırrını öğrensek
  • 02-05-2009, 23:49:42
    #26
    Üyeliği durduruldu
    Mustafa
  • 02-05-2009, 23:49:52
    #27
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    Storm Bilişim İnternet Hizmetleri