Avatarlarımızı Yorumlayalım... - Sayfa 3 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Avatarlarımızı Yorumlayalım...
45
●
903
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Avatarlarımızı Yorumlayalım...
1
2
3
4
5
6
02-05-2009, 19:48:32
#19
M.Arıkcan
Aslında netteki nickim SonKraL 'dı üye olurken sorun çıktı bu nickimde onay mesajı gelmedi bende hiç uğraşmadım yeni isimle üye olmuştum 5 yıldır kullanırım.
02-05-2009, 20:02:21
#20
tasarim32
Üyeliği durduruldu
Tasarım32 Ne olsun benim avatar kendi halinde
02-05-2009, 23:17:43
#21
bilgiliweb
Üyeliği durduruldu
ismim
02-05-2009, 23:34:54
#22
Avagado
avagado: meyve
avatarı kendim yaptım, ilk tasarım ilk gözağrı
02-05-2009, 23:38:02
#23
AyberkD
r10 İconunu kendi elim ile çizmiştim ve avatar halinde duruyor anlamı yok
02-05-2009, 23:41:01
#24
FreeZe
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
ismim
02-05-2009, 23:47:39
#25
Ferad
Radmin bu konuya uğrasa da avatarının sırrını öğrensek
02-05-2009, 23:49:42
#26
TakunYA
Üyeliği durduruldu
Mustafa
02-05-2009, 23:49:52
#27
StormBilisim
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
Storm Bilişim İnternet Hizmetleri
1
2
3
4
5
6
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler