R10 Tarafından Stalk Edilmek - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
R10 Tarafından Stalk Edilmek
10
●
534
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
R10 Tarafından Stalk Edilmek
1
2
10-05-2023, 09:31:39
#1
GÖKTUĞ
Yaz aylarımı değerlendirmek için tarlada çalışırken dedem hep derdi Big brothers watching you diye. Aradan 20 sene geçti. Haklıymış
10-05-2023, 09:33:50
#2
Keras
Bir ara da Sebastian vardı, sürekli yürüyordu
O çıkan noktayı konu açıp sormayan yeni üyeyi de dövüyorduk.
10-05-2023, 09:34:58
#3
RakipsizHizmet
Kurumsal PLUS
10-05-2023, 09:35:59
#4
YEF DİGİTAL
👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
😂😂 torpili üyesiniz hocam haksızlık bizde isteriz
10-05-2023, 09:36:55
#5
Misafir
Sadece moderatörleri gezmiş
s
abah fark ettim bende
GÖKTUĞ
bunu beğendi.
1 kişi
bunu beğendi.
10-05-2023, 09:37:49
#6
Haz
Big Brother:
10-05-2023, 09:39:18
#7
ELLAS
10-05-2023, 09:39:36
#8
Keras
@
R10
; açıklama yapın.
---
(
@
CGLR
; , Misafir; hatırlar mısınız efsaneyi? Hatırlatalım mı?)
https://www.r10.net/maxigeyik/205791...ayetciyim.html
10-05-2023, 09:47:55
#9
Kriptoufuk
sayın moderatörüm bu eleman kim bitane bile tradei yok kafasına göre foruma kural mural getirmiş banlayalım gitsin
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler