• 10-05-2023, 09:31:39
    #1

    Yaz aylarımı değerlendirmek için tarlada çalışırken dedem hep derdi “Big brothers watching you” diye. Aradan 20 sene geçti. Haklıymış…
  • 10-05-2023, 09:33:50
    #2
    Bir ara da Sebastian vardı, sürekli yürüyordu O çıkan noktayı konu açıp sormayan yeni üyeyi de dövüyorduk.
  • 10-05-2023, 09:34:58
    #3
    Kurumsal PLUS
  • 10-05-2023, 09:35:59
    #4
    👑 UK ŞİRKETİ KUR 👑
    😂😂 torpili üyesiniz hocam haksızlık bizde isteriz
  • 10-05-2023, 09:36:55
    #5
    Sadece moderatörleri gezmiş

    s
    abah fark ettim bende
    • GÖKTUĞ
    GÖKTUĞ bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.
  • 10-05-2023, 09:37:49
    #6
    Big Brother:
  • 10-05-2023, 09:39:18
    #7
  • 10-05-2023, 09:39:36
    #8
    @R10; açıklama yapın.

    ---

    ( @CGLR; , Misafir; hatırlar mısınız efsaneyi? Hatırlatalım mı?)

    https://www.r10.net/maxigeyik/205791...ayetciyim.html
  • 10-05-2023, 09:47:55
    #9
    sayın moderatörüm bu eleman kim bitane bile trade’i yok kafasına göre foruma kural mural getirmiş banlayalım gitsin