Varmısın yokmusun? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Varmısın yokmusun?
9
●
315
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Varmısın yokmusun?
1
2
29-04-2009, 08:46:44
#1
M.Arıkcan
iş yerinde canım sıkılırken biriyle uğraşayım dedim ilk aklıma gelen isim Recep(Scorpion) oldu
29-04-2009, 09:07:10
#2
Timnet
ben bişi anlamadım
29-04-2009, 09:16:15
#3
Scorpion1
Allah akıl versin
29-04-2009, 09:21:44
#4
ArtiEksi
Üyeliği durduruldu
29-04-2009, 09:28:03
#5
eub
sabah sabah yüzümde tebessüm oluştu sağol +rep verem bari
29-04-2009, 10:37:45
#6
M.Arıkcan
Canım sıkılınca böyle saçmalıyorum iyiki uğraşacak Recep var yanımda
29-04-2009, 14:48:36
#7
uysal_rockci
29-04-2009, 19:13:20
#8
Dakota
Üyeliği durduruldu
zuahahaha
29-04-2009, 20:00:26
#9
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
gf8 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
ben bişi anlamadım
ben de sonradan anladım
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler