• 29-04-2009, 08:46:44
    #1
    iş yerinde canım sıkılırken biriyle uğraşayım dedim ilk aklıma gelen isim Recep(Scorpion) oldu
  • 29-04-2009, 09:07:10
    #2
    ben bişi anlamadım
  • 29-04-2009, 09:16:15
    #3
    Allah akıl versin
  • 29-04-2009, 09:21:44
    #4
    Üyeliği durduruldu
  • 29-04-2009, 09:28:03
    #5
    sabah sabah yüzümde tebessüm oluştu sağol +rep verem bari
  • 29-04-2009, 10:37:45
    #6
    Canım sıkılınca böyle saçmalıyorum iyiki uğraşacak Recep var yanımda
  • 29-04-2009, 14:48:36
    #7
  • 29-04-2009, 19:13:20
    #8
    Üyeliği durduruldu
    zuahahaha
  • 29-04-2009, 20:00:26
    #9
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    gf8 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben bişi anlamadım
    ben de sonradan anladım