2 website yaptım 2 si de onay aldı 3. ayda fakat kendi reklamlarıma bastım o anlık bilinçsizlik mi desem acemilik mi ..
2 ay oldu ne onay alabiliyorum ne başka bir şey hesap askıya alındı zaten
kısacası hızlı giden atın boku seyrek düşermiş sanırım ..