• 15-02-2008, 00:28:25
    #10
    sevgililer günü sevgililer günü dediniz.
    oda bitti şükür p
    sevgilisiz girmek kadar güzel birşey yokmuş :P
    dert yok tasa yok.
    ohhh
  • 15-02-2008, 00:52:47
    #11
    Üyeliği durduruldu
    Seni çok seviyorum fato ....