• 08-02-2007, 10:49:00
    #1
    [yt]zsaEbUokbog[/yt]

    Boğaz köprüsünün inşaatı nın fotoğraflı sunumu.
  • 08-02-2007, 10:53:37
    #2
    OO Köprü de yapmayı öğrendik artık yaparız bizde bir köprü
    Şaka bir yana iyi çalışmış Japonlar rahmetli Özal zamanı
  • 11-02-2007, 22:40:40
    #3
    paylaştığın için teşekkürler

    köprüden her geçtiğim zaman nasıl yaptılar diye çözmeye çalısıyordum bunu benim için çok iyi oldu
  • 11-02-2007, 22:42:29
    #4
    Üyeliği durduruldu
    qzl bir video olmuş,saol...
  • 11-02-2007, 22:50:10
    #5
    hep merak ederim köprü yapımını acaba nasıl o yolu taşıyorlar ? mesela 2km yol var nasıl taşıyorlar neyle getiriyorlar oraya
  • 11-02-2007, 22:50:26
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    photoshop diyorum
  • 11-02-2007, 22:51:40
    #7
    Üyeliği durduruldu
    +rep çok güzel duygulandım.