• 12-04-2023, 03:21:26
    #1
    yilmazsocial.com
    Sevgili günlük bugün sabah 6da uyandım cennet mahallesini izledim öğlen oldu sonra dışarı çıktım ps oynadım ve eve geldim bilgisayarı açıp gece 3e kadar işlere baktım yattığımda banka hesabım gene -lerde sağ salim bugün de aç kalmadım Allah'a şükür, iyi gecerler günlük ben uyuyorum yarın görüşürüz

    Artık burada günlük yazcam seneler sonra okurum
  • 12-04-2023, 03:21:57
    #2
    Hocaaammm iftar açmayı unuttunuz
  • 12-04-2023, 03:22:39
    #3
    yilmazsocial.com
    MedyaTurkoglu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocaaammm iftar açmayı unuttunuz
    Tam uyudum nie bildirim sesi geldi
  • 12-04-2023, 03:30:57
    #4
    sağlığınız yerindeyse gerisi halledilir hocam
  • 12-04-2023, 03:31:39
    #5
    günlük tutmak zor iş disiplinli olmak gerekiyor, umarım banka hesabın pozitif değerlere döner kısa sürede. İyi geceler.
  • 12-04-2023, 03:42:48
    #6
    Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sağlığınız yerindeyse gerisi halledilir hocam
    3 yıl önce işsiz kaldığım zaman "o öyle olmuyor işte, iş lazım" vb... Gibi laflar ederdim. Şimdi son 3 yıldır sağlık durumum berbat halde ve bu lafın kıymetini sağlık elinizden gidince anlıyorsunuz...
  • 12-04-2023, 03:55:36
    #7
    mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    3 yıl önce işsiz kaldığım zaman "o öyle olmuyor işte, iş lazım" vb... Gibi laflar ederdim. Şimdi son 3 yıldır sağlık durumum berbat halde ve bu lafın kıymetini sağlık elinizden gidince anlıyorsunuz...
    cuma gününe kadar para sorunu olmayan birisiydim yaptığım satışlar beni yeterince geçindiriyordu. Cuma gününden beri başıma gelmeyen kalmadı buraya yazmaya kalksam destan olur. Canım çok sıkkın bu mesajları yazarken taşikardi teşhisiyle kalp krizi geçirme riski göz önünde bulundurularak acil serviste müşhade altındayken yazıyorum. Ankarada ise kız arkadaşım epilepsi nöbetleri sebebiyle yoğun bakımda yatıyor. Cumadan beri ne maddi gücüm kaldı ne sağlığım. Her şey 1 dakikalık geçirilen nöbet yüzünden oldu. Hayat çok kısa bundan haftalar sonra bu mesajımı okuyup gülümsemek için hatıra olarak bırakıyorum bu mesajımı buraya. Ama konu sahibi kardeşim sen şu an sıcacık yatağında olmanın akşam sıcacık yemeğinin tadını çıkarttığın için çok şanslısın. Mehmet hocam sizlerde bu mesajı cuma gününden önce yazmış olsaydınız sizi anlayamazdım ama şu an o kadar derinden ve içten hissediyorum ki yazdıklarınızı. Allah bütün hastalarımıza şifa versin inşallah hepimiz bir an önce sağlığımıza kavuşmak dileğiyle. Hayırlı sahurlar.
  • 12-04-2023, 04:05:06
    #8
    Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cuma gününe kadar para sorunu olmayan birisiydim yaptığım satışlar beni yeterince geçindiriyordu. Cuma gününden beri başıma gelmeyen kalmadı buraya yazmaya kalksam destan olur. Canım çok sıkkın bu mesajları yazarken taşikardi teşhisiyle kalp krizi geçirme riski göz önünde bulundurularak acil serviste müşhade altındayken yazıyorum. Ankarada ise kız arkadaşım epilepsi nöbetleri sebebiyle yoğun bakımda yatıyor. Cumadan beri ne maddi gücüm kaldı ne sağlığım. Her şey 1 dakikalık geçirilen nöbet yüzünden oldu. Hayat çok kısa bundan haftalar sonra bu mesajımı okuyup gülümsemek için hatıra olarak bırakıyorum bu mesajımı buraya. Ama konu sahibi kardeşim sen şu an sıcacık yatağında olmanın akşam sıcacık yemeğinin tadını çıkarttığın için çok şanslısın. Mehmet hocam sizlerde bu mesajı cuma gününden önce yazmış olsaydınız sizi anlayamazdım ama şu an o kadar derinden ve içten hissediyorum ki yazdıklarınızı. Allah bütün hastalarımıza şifa versin inşallah hepimiz bir an önce sağlığımıza kavuşmak dileğiyle. Hayırlı sahurlar.

    Geçmiş olsun hocam. Bizim derdimiz senin yanında sineğin küçüğü kalır. Allah yardımcın olsun.
  • 12-04-2023, 05:23:08
    #9
    Kriptoufuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cuma gününe kadar para sorunu olmayan birisiydim yaptığım satışlar beni yeterince geçindiriyordu. Cuma gününden beri başıma gelmeyen kalmadı buraya yazmaya kalksam destan olur. Canım çok sıkkın bu mesajları yazarken taşikardi teşhisiyle kalp krizi geçirme riski göz önünde bulundurularak acil serviste müşhade altındayken yazıyorum. Ankarada ise kız arkadaşım epilepsi nöbetleri sebebiyle yoğun bakımda yatıyor. Cumadan beri ne maddi gücüm kaldı ne sağlığım. Her şey 1 dakikalık geçirilen nöbet yüzünden oldu. Hayat çok kısa bundan haftalar sonra bu mesajımı okuyup gülümsemek için hatıra olarak bırakıyorum bu mesajımı buraya. Ama konu sahibi kardeşim sen şu an sıcacık yatağında olmanın akşam sıcacık yemeğinin tadını çıkarttığın için çok şanslısın. Mehmet hocam sizlerde bu mesajı cuma gününden önce yazmış olsaydınız sizi anlayamazdım ama şu an o kadar derinden ve içten hissediyorum ki yazdıklarınızı. Allah bütün hastalarımıza şifa versin inşallah hepimiz bir an önce sağlığımıza kavuşmak dileğiyle. Hayırlı sahurlar.
    Çok geçmiş olsun umarım en kısa sürede tüm sorunlarını atlatmış olursunuz