mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
3 yıl önce işsiz kaldığım zaman "o öyle olmuyor işte, iş lazım" vb... Gibi laflar ederdim. Şimdi son 3 yıldır sağlık durumum berbat halde ve bu lafın kıymetini sağlık elinizden gidince anlıyorsunuz...
cuma gününe kadar para sorunu olmayan birisiydim yaptığım satışlar beni yeterince geçindiriyordu. Cuma gününden beri başıma gelmeyen kalmadı buraya yazmaya kalksam destan olur. Canım çok sıkkın bu mesajları yazarken taşikardi teşhisiyle kalp krizi geçirme riski göz önünde bulundurularak acil serviste müşhade altındayken yazıyorum. Ankarada ise kız arkadaşım epilepsi nöbetleri sebebiyle yoğun bakımda yatıyor. Cumadan beri ne maddi gücüm kaldı ne sağlığım. Her şey 1 dakikalık geçirilen nöbet yüzünden oldu. Hayat çok kısa bundan haftalar sonra bu mesajımı okuyup gülümsemek için hatıra olarak bırakıyorum bu mesajımı buraya. Ama konu sahibi kardeşim sen şu an sıcacık yatağında olmanın akşam sıcacık yemeğinin tadını çıkarttığın için çok şanslısın. Mehmet hocam sizlerde bu mesajı cuma gününden önce yazmış olsaydınız sizi anlayamazdım ama şu an o kadar derinden ve içten hissediyorum ki yazdıklarınızı. Allah bütün hastalarımıza şifa versin inşallah hepimiz bir an önce sağlığımıza kavuşmak dileğiyle. Hayırlı sahurlar.