Konu başlığını gören old ların gözü yaşlı, Limewire yanılmıyorsam Java tabanlı idi , malum eski bilgisayarlar da açılması bile uzun sürüyordu onun için ben Ares ciydim. Hababam sınıfı diye saatlerce bekleyip filmi açınca şok olmustum🙂. 128k adsl ile yeri gelir anlık 3-5kb ile günlerce video beklerdik.