• 25-04-2009, 20:05:16
    #10
    Sadece Fenerlilerin dışındakiler anladıysa 2. fıkradan ne işe yaradı bu?
  • 26-04-2009, 00:22:39
    #11
    İlk fıkrada sanki Rüştü vardı diye biliyorum.
  • 26-04-2009, 00:29:37
    #12
    Üyeliği durduruldu
    2. fıkradan şunu anladım. Zidane tek başına oynuyor, 12. dk de kırmızı kart görüyor ama FB'nin golü dk 85'de geliyor.

    Yani boş kaleye gol atamıyorlar gibi bir şeyler anladım
  • 26-04-2009, 00:37:17
    #13
    Aşağılayarak güldürmek ne kadar doğru merak ederim.
  • 26-04-2009, 02:26:28
    #14
    Üyeliği durduruldu
    fıkralar çok anlaşılır bence
  • 26-04-2009, 17:13:05
    #15
    Üyeliği durduruldu
    2. fıkra çok fenaa