Zidane Fıkraları - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Zidane Fıkraları
14
●
326
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Zidane Fıkraları
1
2
25-04-2009, 20:05:16
#10
LincolnSamet
Sadece Fenerlilerin dışındakiler anladıysa 2. fıkradan ne işe yaradı bu?
26-04-2009, 00:22:39
#11
GoldenBlog
İlk fıkrada sanki Rüştü vardı diye biliyorum.
26-04-2009, 00:29:37
#12
Alone
Üyeliği durduruldu
2. fıkradan şunu anladım. Zidane tek başına oynuyor, 12. dk de kırmızı kart görüyor ama FB'nin golü dk 85'de geliyor.
Yani boş kaleye gol atamıyorlar gibi bir şeyler anladım
26-04-2009, 00:37:17
#13
FOX
Aşağılayarak güldürmek ne kadar doğru merak ederim.
26-04-2009, 02:26:28
#14
OyunHayali
Üyeliği durduruldu
fıkralar çok anlaşılır bence
26-04-2009, 17:13:05
#15
ghurjhan
Üyeliği durduruldu
2. fıkra çok fenaa
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler