• 06-04-2023, 20:11:11
    #1
    merhaba deÄŸerli R10 severler

    İftardayken sağolsun komşumuz bizi ağırladı tabağımı bitirdim seslendi bir tabak daha alır mısın? diye;

    ben de cevap verdim alabilirim hocam diye istemsizce gülmeye başladım

    evden çıkarken falan trade gönderirseniz geri dönüş yaparım diyesim geliyor çok takılmak zararlı sabah falan uyandığımda kahvaltıya otururken günaydın hocam diyerek oturuyorum

    flört etmek için birine yazdığımda vedalaşırken hayırlı geceler hocam diyesim geliyor uzun bir süre kendi aramızda hocam lafını kullanmamakta fayda var..
  • 06-04-2023, 20:13:51
    #2
    Tamam hocam
  • 06-04-2023, 20:14:05
    #3
    Böylesi daha güzel hocam 😅
  • 06-04-2023, 20:14:34
    #4
    Dora adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam hocam
  • 06-04-2023, 20:14:39
    #5
    Hocam lafı evet ağzıma dolandı benim de okuldayım arkadaşlarıma bile hocam diyorum artık
  • 06-04-2023, 20:15:15
    #6
    Hocam kültüründen vazgeçip birbirimize balım çiçeğim diyelim hadi.
  • 06-04-2023, 20:15:18
    #7
    KndWork adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam lafı evet ağzıma dolandı benim de okuldayım arkadaşlarıma bile hocam diyorum artık
  • 06-04-2023, 20:15:36
    #8
    Libertia adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kültüründen vazgeçip birbirimize balım çiçeğim diyelim hadi.
    olur balım
  • 06-04-2023, 20:16:33
    #9
    Bende de çoğu zaman öyle şeyler oluyor "hocam"