merhaba değerli R10 severler

İftardayken sağolsun komşumuz bizi ağırladı tabağımı bitirdim seslendi bir tabak daha alır mısın? diye;

ben de cevap verdim alabilirim hocam diye istemsizce gülmeye başladım

evden çıkarken falan trade gönderirseniz geri dönüş yaparım diyesim geliyor çok takılmak zararlı sabah falan uyandığımda kahvaltıya otururken günaydın hocam diyerek oturuyorum

flört etmek için birine yazdığımda vedalaşırken hayırlı geceler hocam diyesim geliyor uzun bir süre kendi aramızda hocam lafını kullanmamakta fayda var..