bir site vardı ama neydi - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
bir site vardı ama neydi
3
●
262
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
bir site vardı ama neydi
06-04-2023, 18:05:59
#1
Emirkirax
Üyeliği durduruldu
konu felan açıyordun mesela zararlı site , adamlar hackliyorlardı felan bilen var mı?
06-04-2023, 18:07:26
#2
yarcanhack
Takip ++
06-04-2023, 18:08:32
#3
hanglobal
eskiden cyber-warrior.org' bünyesindeki Fetva kurulu şikayeti ile böyle birşey yapılıyordu , oda kapandı.
Selam olsun akıncılara...
06-04-2023, 18:14:27
#4
Carlos1
hanglobal adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
eskiden cyber-warrior.org' bünyesindeki Fetva kurulu şikayeti ile böyle birşey yapılıyordu , oda kapandı.
Selam olsun akıncılara...
Güzel günlerdi :')
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler