• 02-04-2023, 22:07:09
    #1
    Web Tasarım ve Yazılım
    Uzun yıllar sultan papağanı bakmıştım.
    Son dört aydır bu ufaklıkla yoldaşız.
    Çok başka bişeymiş gerçekten. Şuan bu halde uyuyor kucağımda..
  • 02-04-2023, 22:07:50
    #2
    uiyyy tipe bak yerim
  • 02-04-2023, 22:08:33
    #3
    MaşAllah bende de var, 4.5 aylık köpek mi kedimi pek belli değil fena ısırıyor
  • 02-04-2023, 22:09:33
    #4
    Kediler harika varlıklar ya.. 8 yıldır bir yoldaşım var. Kendisi dişi ve sanırım bana aşık, gerçi bende ona karşı boş sayılmam çünkü hayatımdaki tek canlı
  • 02-04-2023, 22:09:48
    #5
    Evde canım sıkılınca ona sarıyorum tırmalıyor şamar manyağı yapıyor stresimi alıyor


    https://www.youtube.com/watch?v=qfWIPIU6b20
  • 02-04-2023, 22:10:36
    #6
    AgentWalter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    MaşAllah bende de var, 4.5 aylık köpek mi kedimi pek belli değil fena ısırıyor
    Hocam affedin boşluğuma geldi kahkaha attım 😂😂😂
  • 02-04-2023, 22:24:16
    #7
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Bizde 1 yıldır bunla beraberiz esir alıyor bizi
  • 02-04-2023, 22:53:54
    #8
    Daha önceden kedi çok baktım ama hep erkekti son kedim dişi ve resmen bir neşe kaynağı.

  • 02-04-2023, 22:54:48
    #9
    Web Tasarım ve Yazılım
    jjoker1221 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Beyaz da ayrı bir güzel