Kedi çok başka bişeymiş be.. - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Kedi çok başka bişeymiş be..
9
●
514
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Kedi çok başka bişeymiş be..
1
2
02-04-2023, 22:07:09
#1
UbCreative
Web Tasarım ve Yazılım
Uzun yıllar sultan papağanı bakmıştım.
Son dört aydır bu ufaklıkla yoldaşız.
Çok başka bişeymiş gerçekten. Şuan bu halde uyuyor kucağımda..
02-04-2023, 22:07:50
#2
kuklux
uiyyy tipe bak yerim
02-04-2023, 22:08:33
#3
AgentWalter
MaşAllah bende de var, 4.5 aylık köpek mi kedimi pek belli değil fena ısırıyor
02-04-2023, 22:09:33
#4
caneraltinel
Kediler harika varlıklar ya.. 8 yıldır bir yoldaşım var. Kendisi dişi ve sanırım bana aşık, gerçi bende ona karşı boş sayılmam çünkü hayatımdaki tek canlı
02-04-2023, 22:09:48
#5
tunatun
Evde canım sıkılınca ona sarıyorum tırmalıyor şamar manyağı yapıyor stresimi alıyor
https://www.youtube.com/watch?v=qfWIPIU6b20
02-04-2023, 22:10:36
#6
busesenyurek
AgentWalter adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
MaşAllah bende de var, 4.5 aylık köpek mi kedimi pek belli değil fena ısırıyor
Hocam affedin boşluğuma geldi kahkaha attım 😂😂😂
02-04-2023, 22:24:16
#7
SaatciAdam
R10.NET'in Bence En İyisi
Bizde 1 yıldır bunla beraberiz esir alıyor bizi
02-04-2023, 22:53:54
#8
jjoker1221
Daha önceden kedi çok baktım ama hep erkekti son kedim dişi ve resmen bir neşe kaynağı.
02-04-2023, 22:54:48
#9
UbCreative
Web Tasarım ve Yazılım
jjoker1221 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Beyaz da ayrı bir güzel
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler