• 07-02-2007, 17:58:02
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Merhaba arkadaşlar, bu topic de 14 şubat sevgililer günü topic ' i olsun.
    Alacağınız hediyeler hakkında fikir almak isteyenler, fikir vermek isteyenler...
    Soruları olanlar, cevapları olanlar ve daha niceleri...

    Hoşgeldiniz Sevgililer Günü Topiğine...

  • 07-02-2007, 18:48:21
    #2
    iyisite.NET
    14 Şubat Herkez Sevgilisi iLe Bende Bilgisayarıma Bir Fan Alacağım Sanırım :P
  • 07-02-2007, 18:51:32
    #3
    gençler yokmu güzel hediye fikirleri olanlar
    güzel jestleri olanlar...
    hadi genç arkadaşlarımız faydalansın, nerdesiniz eski kurtlar
  • 07-02-2007, 19:14:44
    #4
    iyisite.NET
    Yokh Bea Sevgili Bize Göre değil Hergün Site ile ilgileniyorum diye Neden Ona Msnde bişi Yazmıyorum diye onuda Site Manyağı Yaptim diye (Forumumda 8 bin mesajı var ) Laf Yapiyordu Bende Napim bırakamıyorum bu lanet olası şeyi Geçen ayrıldım olmuyordu öyle

    Herkez Sevgilisi iLE Gezerken Ben ise Annemle Pazara Gideceğim gelirkende biricik sevgilim pcme bir fan alacağım
  • 07-02-2007, 19:24:27
    #5
    Misafir
    Ben 13 Şubatta ayrılcam 15 inde geri çıkmaya başlarım 14 şubat olunca zarara giriyoz zaten google da vurdu bi yedi paramı
  • 07-02-2007, 19:56:58
    #6
    iyisite.NET
    Mauahaahha koptum ya barışmassa
  • 07-02-2007, 19:59:50
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Keşke SevgiLi oLsada aLsak.
  • 07-02-2007, 20:03:38
    #8
    Misafir
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mauahaahha koptum ya barışmassa
    Benle barışmayacak kız mı

    Sen beni ploop a sor karizmama hasta hep kovuyorum ama genede yamacıma geliyo bırakamıyo beni
  • 07-02-2007, 20:08:58
    #9
    iyisite.NET
    Aynı Ben o Zaman Neyshe Benden Başklarıda Yazsın Konuya