Yokh Bea Sevgili Bize Göre değil Hergün Site ile ilgileniyorum diye Neden Ona Msnde bişi Yazmıyorum diye onuda Site Manyağı Yaptim diye (Forumumda 8 bin mesajı var

) Laf Yapiyordu Bende Napim bırakamıyorum bu lanet olası şeyi

Geçen ayrıldım olmuyordu öyle
Herkez Sevgilisi iLE Gezerken Ben ise Annemle Pazara Gideceğim gelirkende biricik sevgilim pcme bir fan alacağım