Yokh Bea Sevgili Bize Göre değil Hergün Site ile ilgileniyorum diye Neden Ona Msnde bişi Yazmıyorum diye onuda Site Manyağı Yaptim diye (Forumumda 8 bin mesajı var ) Laf Yapiyordu Bende Napim bırakamıyorum bu lanet olası şeyi Geçen ayrıldım olmuyordu öyle

Herkez Sevgilisi iLE Gezerken Ben ise Annemle Pazara Gideceğim gelirkende biricik sevgilim pcme bir fan alacağım