• 01-04-2023, 08:22:02
    #1
    yilmazsocial.com
    Daha göremedim nerede kaldı
  • 01-04-2023, 08:23:08
    #2
    Çok fazla konu açıldığından bugün şaka konusu açmak r10 yönetimi tarafından yasaklanmış hocam.
    ilgili konu linki
  • 01-04-2023, 08:24:45
    #3
    yilmazsocial.com
    FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bugün şaka yapmak r10 yönetimi tarafından yasaklanmış!
    Buda mı 1 Nisan şakası
  • 01-04-2023, 08:25:26
    #4
    1 Nisan !!!
  • 01-04-2023, 08:36:40
    #5
    FinansalOzgurluk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok fazla konu açıldığından bugün şaka konusu açmak r10 yönetimi tarafından yasaklanmış!
    ilgili konu linki
    Bende ciddi ciddi konu arıyorum hey allahım
  • 01-04-2023, 09:15:56
    #6
    Şaka yapacak hal mi kaldı
  • 01-04-2023, 10:36:06
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Türkiye'de yaşamam başlı başına şaka gibi zaten 🙃