Yazılımcılar nasıl mesajlasir - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Yazılımcılar nasıl mesajlasir
4
●
222
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
Yazılımcılar nasıl mesajlasir
21-03-2023, 23:24:54
#1
Saitama
Kişisel Rütbe
https://youtu.be/thH0bXZXir8
21-03-2023, 23:28:58
#2
baraniyem
kendimi facebookta kırmızı altyazılı espirilere gülen teyzeler gibi hissettim ama komikti
21-03-2023, 23:29:36
#3
Webx
Kurumsal PLUS
header($_SERVER["SERVER_PROTOCOL"]." 404 Not Found");
21-03-2023, 23:36:54
#4
Seyit25
Güzeldi
21-03-2023, 23:37:24
#5
Saitama
Kişisel Rütbe
Webx adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
header($_SERVER["SERVER_PROTOCOL"]." 404 Not Found");
ini_set('display_errors', 1);
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler