• 28-02-2007, 08:52:55
    #55
    Üyeliği durduruldu
    yau benim adam gibi düzenli bi işe girmem lazım mahocum. ne böyle gecemiz gündüzümüz belli değil sapıttık iyice.
  • 28-02-2007, 10:58:36
    #56
    Üyeliği durduruldu
    benimde işi bırakmam lazım sıkıldım artık
  • 28-02-2007, 11:02:24
    #57
    milet iş arıyor
    ooo efendiler iş bırakmak istiyorlar
    bence halimize şükretmek lazım.
    merely adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benimde işi bırakmam lazım sıkıldım artık
  • 28-02-2007, 11:07:44
    #58
    Üyeliği durduruldu
    mahmutsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    milet iş arıyor
    ooo efendiler iş bırakmak istiyorlar
    bence halimize şükretmek lazım.
    ben kendi işimi yapıyorum dısardan çok guzel gorunuyo ama kendi işin olması normal bi işte olsan gecem gunduzum olur maasımı bilirim alıcagımı verecegimi bilirim o kadar bunaltıcıki tATilin yok iznin yok hastalanma sansın yok çunki senin yapcagın işi kimse yapamaz tabi çok buyuk paralarda kazanmıyosunki her işe bi adam tutsan bi eleman sadece maası sigortası yemesiiçmesiyle 1 milyar en kotu para kazanılmıyo desem yalan olur ama çok zor kazanılıyo sosyal hayatından çok fedakarlık yaparak
  • 28-02-2007, 11:13:59
    #59
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    sosyal hayattan fedakarlık insanı bunalıma sokuyo bazen yapacak bişey bulamıyosun iğrenç bişey oofff
  • 28-02-2007, 11:15:43
    #60
    Allah kolaylık versin işlerine.
    Aman hasta olma hastalık çok kötü

    merely adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben kendi işimi yapıyorum dısardan çok guzel gorunuyo ama kendi işin olması normal bi işte olsan gecem gunduzum olur maasımı bilirim alıcagımı verecegimi bilirim o kadar bunaltıcıki tATilin yok iznin yok hastalanma sansın yok çunki senin yapcagın işi kimse yapamaz tabi çok buyuk paralarda kazanmıyosunki her işe bi adam tutsan bi eleman sadece maası sigortası yemesiiçmesiyle 1 milyar en kotu para kazanılmıyo desem yalan olur ama çok zor kazanılıyo sosyal hayatından çok fedakarlık yaparak
  • 28-02-2007, 11:17:35
    #61
    Üyeliği durduruldu
    mahmutsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah kolaylık versin işlerine.
    Aman hasta olma hastalık çok kötü
    saol sabah sabah ne acındırdım kendimi yaff yinede sukurler olsun tabi
  • 28-02-2007, 11:21:25
    #62
    valla biraz daha acındırma olsa
    bir topik açıp merely' 1 ytl e bağış yapalım diyecektim
    merely adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    saol sabah sabah ne acındırdım kendimi yaff yinede sukurler olsun tabi
  • 28-02-2007, 11:23:54
    #63
    Üyeliği durduruldu
    forum kaçkişilikti ona gore fiyat belirle bari 1 ytl toplamakla benim borcaların 1000de 1 ini odeyemessin (iyi acındırıyorum valla)