Allah kolaylık versin işlerine.
Aman hasta olma hastalık çok kötü
ben kendi işimi yapıyorum dısardan çok guzel gorunuyo ama kendi işin olması normal bi işte olsan gecem gunduzum olur maasımı bilirim alıcagımı verecegimi bilirim o kadar bunaltıcıki tATilin yok iznin yok hastalanma sansın yok çunki senin yapcagın işi kimse yapamaz tabi çok buyuk paralarda kazanmıyosunki her işe bi adam tutsan bi eleman sadece maası sigortası yemesiiçmesiyle 1 milyar en kotu para kazanılmıyo desem yalan olur ama çok zor kazanılıyo sosyal hayatından çok fedakarlık yaparak