Sabahcılar Topiği
149
●2.313
- 28-02-2007, 11:02:24milet iş arıyor
ooo efendiler iş bırakmak istiyorlar
bence halimize şükretmek lazım.
merely adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-02-2007, 11:07:44Üyeliği durdurulduben kendi işimi yapıyorum dısardan çok guzel gorunuyo ama kendi işin olması normal bi işte olsan gecem gunduzum olur maasımı bilirim alıcagımı verecegimi bilirim o kadar bunaltıcıki tATilin yok iznin yok hastalanma sansın yok çunki senin yapcagın işi kimse yapamaz tabi çok buyuk paralarda kazanmıyosunki her işe bi adam tutsan bi eleman sadece maası sigortası yemesiiçmesiyle 1 milyar en kotu para kazanılmıyo desem yalan olur ama çok zor kazanılıyo sosyal hayatından çok fedakarlık yaparakmahmutsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2007, 11:15:43Allah kolaylık versin işlerine.
Aman hasta olma hastalık çok kötü
merely adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 28-02-2007, 11:17:35Üyeliği durduruldusaol sabah sabah ne acındırdım kendimi yaff yinede sukurler olsun tabimahmutsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 28-02-2007, 11:21:25valla biraz daha acındırma olsa

bir topik açıp merely' 1 ytl e bağış yapalım diyecektim
merely adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle