• 20-02-2007, 08:48:26
    #37
    Reha Muhtara özenti şeklinde yazılarını görmekteyim.
    Yoksa daha uyanamadın mı
    Bu durumu hayra yormak lazım
    Dr.Wave adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    eyw sağol seninde.

    günaydınlar efenim her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa :
  • 20-02-2007, 08:52:06
    #38
    uyumadımki uyanayım : özür dilerim alıntıdır yzmaşı unutmşm : burdan reha abiye özürlerimi iletiorm :
  • 20-02-2007, 09:23:15
    #39
    Günaydın herkese
  • 20-02-2007, 09:36:01
    #40
    günaydın ben kadın prgramlarına bakmaya gidiorm azcık kesitirim hem :
  • 20-02-2007, 09:38:19
    #41
    Günaydın ne kadın programları aga yawww.
  • 20-02-2007, 10:21:20
    #42
    mali var kop kop komedi yaw ona bakıorm günde 15 dk sonra uyku falan kalmıor
  • 20-02-2007, 10:48:52
    #43
    Üyeliği durduruldu
    günaydın beyler bugün biraz erkenciyiz
  • 20-02-2007, 11:23:35
    #44
    Üyeliği durduruldu
    s.a günaydınn
  • 22-02-2007, 09:59:22
    #45
    günaydın arkadaşlar.
    gününüz aydın
    neşeniz bol olsun.