• 12-02-2007, 10:29:09
    #28
    Günaydın mıllet ıyı oldu bu topici açmanız
  • 12-02-2007, 10:32:15
    #29
    arakadasim sanada çok geçmiş olsun.
    BlackCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    geçmiş olsun ay dertten bende de var... burnum amazon nehri gibi akıyor hapşırık öksürük cabası ve üstüne sigara.. aferim bana

    buradan da günaydın herkese, sıkı giyinin üşütüp hasta olmayın
  • 13-02-2007, 09:55:39
    #30
    Günaydın arkadaşlar,
    Bol kazançlı ve bol hitli günler geçirmenizi dilerim.
  • 13-02-2007, 10:03:48
    #31
    herkeze günaydın arkadaşlar. Hayırlı işler
  • 17-02-2007, 06:33:31
    #32
    Herkese günaydın hayırlı işler , bol kazançlar...
  • 17-02-2007, 10:06:30
    #33
    günaydın arkadaşlar
  • 19-02-2007, 09:46:36
    #34
    günaydın arkadaşlar.
    keyifler nasıl?
  • 20-02-2007, 08:43:38
    #35
    günaydın millet
    kahkahanız ve neşeniz bol olsun.
  • 20-02-2007, 08:44:34
    #36
    eyw sağol seninde.

    günaydınlar efenim her nerede yaşanıyor ve yaşatılıyorsa :