• 05-08-2008, 09:09:14
    herkese günaydın
    biz sabah sporumuzu işlere yetişmeye uğraşırken yapıyoruz malesef
  • 05-08-2008, 09:09:14
    Üyeliği durduruldu
    Günaydın.
  • 05-08-2008, 09:22:16
    sabah sporu emekli yada paranın nerden geldigini bilmeyenler için

    yani çalışan adam nerde yapsın sabah sabah spor
  • 05-08-2008, 09:27:39
    benim sabah sporum evden durağa kadar yürümek.
    duraktan dolmuşa binmek,
    dolmuştan inerek başka bir dolmuşa binmek,
    böylece iki vasıta ile işe gitmek
    böylece sabah sabah kısa adımlarda olsa yürüyüş iyi geliyor.
    Exclion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hmm mahmutsan dostum sabahları hangi hareketleri yapıyorsun koşu filanmı yoksa mekik filan mı bu arada herkese tavsiyem sabah sporuna mutlaka gitmeye çalışın
  • 05-08-2008, 09:28:52
    bence herkes için gerekli.
    valla bu yaşta balkon çıkmaya başladı.
    merdiven çıkarken arada bir yorulduğumu hissediyorum.
    gaddar1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sabah sporu emekli yada paranın nerden geldigini bilmeyenler için

    yani çalışan adam nerde yapsın sabah sabah spor
  • 05-08-2008, 10:01:25
    mahmutsan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    benim sabah sporum evden durağa kadar yürümek.
    duraktan dolmuşa binmek,
    dolmuştan inerek başka bir dolmuşa binmek,
    böylece iki vasıta ile işe gitmek
    böylece sabah sabah kısa adımlarda olsa yürüyüş iyi geliyor.
    aslında en güzeli sayılabilir hergün tekrar ve tekrar yapıldıgı için
  • 06-08-2008, 08:28:52
    günaydın r10.
  • 06-08-2008, 09:22:18
    herkese günaydın cümleten , iyi bir gün geçirmeniz dilekleriyle
  • 06-08-2008, 10:06:58
    Üsküdar da sabah oldu
    uyanın uyanın.
    erken uyanın...