benim sabah sporum evden durağa kadar yürümek.
duraktan dolmuşa binmek,
dolmuştan inerek başka bir dolmuşa binmek,
böylece iki vasıta ile işe gitmek
böylece sabah sabah kısa adımlarda olsa yürüyüş iyi geliyor.
Exclion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hmm mahmutsan dostum sabahları hangi hareketleri yapıyorsun koşu filanmı yoksa mekik filan mı bu arada herkese tavsiyem sabah sporuna mutlaka gitmeye çalışın