İyi ki Yaptım (R10+)
10
●248
- 24-02-2023, 16:25:15Rolex teknik serviste çalışıyordum çıraktım o zamanlar. 4 yıl asgari maaşın altında,sigortasız çalıştım. Çıkmadan önce sonunda hala çıraktım ve etrafımdakiler işi öğrende iyileşir şartlar diyorlardı. İyiki çıkıp bilgisayar mühendisliği okudum. Ben çıktıktan sonra giren çocuk anında sigortasını ücretini aldı, 1 senede falan kalfa, 2. Senede İsviçrede eğitime gidip gelip usta oldu. Biliyorum kalsam hala çırak olacaktım ve hiç kimse rahatsız bile olmayacaktı bundan.