• 24-02-2023, 16:17:11
    #1
    Şuana kadar iyi ki yaptım dediniz bir şey yazın bakalım ☺
  • 24-02-2023, 16:19:03
    #2
    İyi ki küçükken bitcoin satın almayı denemişim
  • 24-02-2023, 16:19:15
    #3
    R10'a başlamak.
  • 24-02-2023, 16:20:33
    #4
    Üyeliği durduruldu
    İyi ki r10 a girmişim.
  • 24-02-2023, 16:24:37
    #5
    İyi ki Webmaster' im.
  • 24-02-2023, 16:25:15
    #6
    R10.NET'in Bence En İyisi
    Rolex teknik serviste çalışıyordum çıraktım o zamanlar. 4 yıl asgari maaşın altında,sigortasız çalıştım. Çıkmadan önce sonunda hala çıraktım ve etrafımdakiler işi öğrende iyileşir şartlar diyorlardı. İyiki çıkıp bilgisayar mühendisliği okudum. Ben çıktıktan sonra giren çocuk anında sigortasını ücretini aldı, 1 senede falan kalfa, 2. Senede İsviçre’de eğitime gidip gelip usta oldu. Biliyorum kalsam hala çırak olacaktım ve hiç kimse rahatsız bile olmayacaktı bundan.
  • 24-02-2023, 16:25:40
    #7
    İyi ki bilişim sektörüne atılmışım
  • 24-02-2023, 16:26:30
    #8
    İyi ki üniversiteye gitmeyip girişimci olmuşum
  • 24-02-2023, 16:55:27
    #9
    İyi ki zamanında telefon bilgisayar almışım taksitle