
Ben şunu atiyorum hep:
Aga çok komik espri lan valla yemin ediyorum, baya komik cok üst düzey bir espri bu ya. Bunun düzeyini millet de ögrenmesi lazim. Fazla komik yani, hani mesela bazi espriler yapiyorlar bu kadar komik degil. Ben simdi buna gülüyorum ya, yarin gülemiycem diye üzülecem kendim. Hani genel olarak baktiginda espri seylerine bunun çok üst düzey kalıyo bu espri. Ulan biraz az komik yap da gülmekten altima s*çmayim. Sen bu espriyi bi tane uçak kirala, arkasina koy bu espriyi, yedi düvel duysun bunu. Ulan gülmekten öldüm yemin ediyom bu kadar komik aaaaa 😂 Yani biraz az komigini yap bunun, gene gülecem. Çıkalım daglarin basina hep beraber halay çekerek bu espriye gülelim, yani bu esprinin karşılığı çok daha kaliteli esprilerin önünü de açar, ülke olarak kalkiniriz yani. Sen bu espriyi yap Afrikadaki cocuklar açliktan ölmesin
Bilen bilir 😆
https://youtu.be/Eq8uI2oJd0Y
kaba olmasa hala söyleyesim gelir çoğu zaman