İlk Defa Güldüm Deprem Anı - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
İlk Defa Güldüm Deprem Anı
4
●
566
R10.net
Gündem & Off-Topic
MaxiGeyik
İlk Defa Güldüm Deprem Anı
21-02-2023, 14:19:31
#1
WebAli
https://twitter.com/oncell_by/status...512514561?s=20
Bir yandan güldüm bir yandan üzüldüm, inşallah daha büyük depremler olmaz bu son olur.
21-02-2023, 14:21:26
#2
krmbzkurt
Güzel küfrediyor
21-02-2023, 14:22:42
#3
Bebeim
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Ülkenin durumu bu işte..
21-02-2023, 14:25:48
#4
dikmenofficial
Rabbim yar ve yardımcıları olsun.
21-02-2023, 14:28:48
#5
BrooKs
❤YouTube | YapayYazılımcı
. Videoyu kesmişler
https://youtube.com/shorts/UA6b2UUoznY?feature=share
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler